Гаранционни условия

Гаранционни условия и изключения за продуктите на Euroclima

  • Всички продукти предлагани от Euroclima са нови и опаковани в оригиналната си опаковка.
  • Гаранционното обслужване е безплатно за неизправности, причинени от фабричен дефект.
  • Продуктите, налични на нашия сайт, са с гаранция, която отговаря на търговските политики на производителите и на действащото законодателство в страната.
  • Гаранцията важи при стриктно спазване на инструкциите за поддържане и експлоатация на уреда.
  • Гаранцията за климатичната техника е валидна само ако монтажът е извършен от оторизирана монтажно-сервизна фирма.
  • Безплатно гаранционно обслужване за неизправности в режим отопление е налично, ако системата е осигурена за 24-часова работа при външна температура под 0°C.
  • За валидност на гаранцията е необходимо да предоставите документ, удостоверяващ покупката (касов бон или фактура).
  • Гаранционният срок тече от датата на монтажа, но не по-късно от 2 месеца след датата на продажбата.

Безплатен гаранционен сервиз се отказва в следните случаи:

  • Подправени или непълно попълнени данни в гаранционната карта.
  • Повреди вследствие на небрежност, транспорт или природни бедствия.
  • Неспазени условия за съхранение и експлоатация, посочени в упътването.
  • Неправилна мощност на уреда за климатизация на помещението.

На гаранция не подлежат

  • Дистанционното управление;
  • Пластмасовите части;
  • Почистването на инсталацията и филтрите на вътрешното тяло;
  • Ремонтът може да се извърши в дома на клиента или в сервиза.
  • При липса на гаранционен дефект, посещение на специалист се заплаща от клиента.
  • Гаранционното обслужване се осъществява чрез монтажно-сервизната фирма, извършила монтажа. При забелязани нередности, клиентът уведомява фирмата и спира ползването на инсталацията.

Фирмата не носи отговорност за пропуснати ползи или последващи загуби, свързани с дефектна стока.