След като завършите поръчката си, ще получите автоматичен имейл с бутон за генериране на гаранционна карта. Чрез този бутон ще можете сами да попълните личните си данни и серийните номера на двете тела на климатика. След попълването, запишете гаранционната карта на продукта.
Не забравяйте да прикрепите към нея платежния документ!
Как да прикрепите платежния документ:
При плащане чрез Пощенски паричен превод (ППП): След като заплатите климатика, куриерът ще ви издаде разписка за пощенски паричен превод. Тази разписка трябва да бъде прикрепена към гаранционната карта.
При избран друг метод на плащане (по банка, с карта или на изплащане): В този случай, Euroclima ще издаде фактура за извършеното плащане, която също трябва да бъде приложена към гаранционната карта на продукта.
Как да откриете серийния номер и модела на климатика:
Серийния номер на външното тяло - може да бъде открит на стикера, поставен на външната част на вашия климатик.
Серийния номер на вътрешното тяло - ще намерите на стикера, поставен на вътрешната част на климатика.
Ако имате затруднения: Ако срещате проблеми при генерирането на гаранционната карта или имате въпроси относно попълването на данните, не се колебайте да се свържете с екипа на Euroclima. Нашият екип за обслужване на клиенти е на разположение, за да ви помогне с всяка стъпка от процеса и да отговори на вашите въпроси.
Сайтът ни използва Бисквитки (Cookies). За повече информация, може да посетите Политика на бисквитките