Гаранцията за климатичната техника е валидна само ако монтажът е извършен от оторизирана монтажно-сервизна фирма.
За валидност на гаранцията е необходимо да предоставите документ, удостоверяващ покупката (касов бон или фактура).
Гаранционното обслужване е безплатно за неизправности, причинени от фабричен дефект.
Гаранцията важи при стриктно спазване на инструкциите за поддържане и експлоатация на уреда.
Безплатно гаранционно обслужване за неизправности в режим отопление е налично, ако системата е осигурена за 24-часова работа при външна температура под 0°C.
Гаранционният срок тече от датата на монтажа, но не по-късно от 2 месеца след датата на продажбата.
Безплатен гаранционен сервиз се отказва в следните случаи:
- Подправени или непълно попълнени данни в гаранционната карта.
- Неспазени условия за съхранение и експлоатация, посочени в упътването.
- Опити за отстраняване на дефекта от неоторизирани сервизи.
- Повреди вследствие на небрежност, транспорт или природни бедствия.
- Неправилна мощност на уреда за климатизация на помещението.
На гаранция не подлежат:
- Дистанционното управление;
- Пластмасовите части;
- Почистването на инсталацията и филтрите на вътрешното тяло.
- При липса на гаранционен дефект, посещение на специалист се заплаща от клиента.
- Ремонтът може да се извърши в дома на клиента или в сервиза.
- Гаранционното обслужване се осъществява чрез монтажно-сервизната фирма, извършила монтажа. При забелязани нередности, клиентът уведомява фирмата и спира ползването на инсталацията.
Фирмата не носи отговорност за пропуснати ползи или последващи загуби, свързани с дефектна стока.
Сайтът ни използва Бисквитки (Cookies). За повече информация, може да посетите Политика на бисквитките