Гаранционни условия

Гаранционни условия:

  • Всички продукти предлагани от Euroclima  са нови и опаковани в оригиналната си опаковка.
  • Продуктите, налични на нашия сайт, са с гаранция, която отговаря на търговските политики на производителите и на действащото законодателство в страната.
  • Гаранцията за климатичната техника е валидна само ако монтажът е извършен от оторизирана монтажно-сервизна фирма.

  • За валидност на гаранцията е необходимо да предоставите документ, удостоверяващ покупката (касов бон или фактура).

  • Гаранционното обслужване е безплатно за неизправности, причинени от фабричен дефект.

  • Гаранцията важи при стриктно спазване на инструкциите за поддържане и експлоатация на уреда.

  • Безплатно гаранционно обслужване за неизправности в режим отопление е налично, ако системата е осигурена за 24-часова работа при външна температура под 0°C.

  • Гаранционният срок тече от датата на монтажа, но не по-късно от 2 месеца след датата на продажбата.

  •  Безплатен гаранционен сервиз се отказва в следните случаи:

- Подправени или непълно попълнени данни в гаранционната карта.

- Неспазени условия за съхранение и експлоатация, посочени в упътването.

- Опити за отстраняване на дефекта от неоторизирани сервизи.

- Повреди вследствие на небрежност, транспорт или природни бедствия.

- Неправилна мощност на уреда за климатизация на помещението.

  • На гаранция не подлежат:

- Дистанционното управление;

- Пластмасовите части;

- Почистването на инсталацията и филтрите на вътрешното тяло.

- При липса на гаранционен дефект, посещение на специалист се заплаща от клиента.

- Ремонтът може да се извърши в дома на клиента или в сервиза.

- Гаранционното обслужване се осъществява чрез монтажно-сервизната фирма, извършила монтажа. При забелязани нередности, клиентът уведомява фирмата и спира ползването на инсталацията.

  • Фирмата не носи отговорност за пропуснати ползи или последващи загуби, свързани с дефектна стока.